Retourneren

Voldoet je bestelling niet aan je verwachting, dan heb je het recht het product, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen retour te melden.
Deze tijd gaat in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling, in de originele verpakking, retour te zenden naar Vrouw van de Smid.


Zodra de bestelling bij ons terug is ontvangen wordt het volledige aankoopbedrag, maar exclusief de verzendkosten van retourzending, binnen 14 dagen op je bankrekening overgemaakt.

Hoe te retourneren?

Wanneer je een product wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar info@vrouwvandesmid.nl om door te geven dat je zending retour komt.
Wij regelen vervolgens de retourzending voor je, waarna je van ons per mail een verzendlabel ontvangt.
Print dit label en plak het op het pakket.

De (retour)verzendkosten van GLS en Post.NL zijn €14,95.
De kosten voor (retour)transport zijn €35,00.

Ook graag onderstaand formulier printen, invullen en bijvoegen bij je retourzending. Graag het verzendbewijs goed bewaren, dit is het bewijs dat je het pakket hebt teruggestuurd en zo kunnen we het pakket altijd traceren.

Retourformulier

Belangrijke informatie voor speciale op maat gemaakte producten


Op eventueel maatwerk geldt geen herroepingsrecht, omdat deze producten speciaal naar jouw wensen en specificaties worden geproduceerd.
Deze op maat gemaakte producten kunnen dus niet geretourneerd worden!


Garantie

 

Wij zijn altijd voorzichtig met het verzenden van onze producten. Toch kan het wel eens gebeuren dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen twee dagen na levering per e-mail aan info@vrouwvandesmid.nl te worden gemeld.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of terugbetaling.

De garantietermijn betreft 1 jaar.

 

De garantie geldt niet indien:

  • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn.